Söndag

Idag har man bara chillat med älsklingen. Vi vaknade runt 2-3 där någon gång, eller ah, i alla fall Frida. Jag låg kvar o typ...sov lite mer (A) Vid klockan halv fem kom farsan o hämta upp mig, vilket var lite jobbigt sådär va ;) När jag kom hem däremot så satte jag mig vid datorn ILLA KVICKT! Det var dags för lite scoutzknivez haha! :D Jag vet redan att jag kan vara lite nördig av mig hihi..... ingen nyhet, men iaf det gick bra, körde match mot nåra, krossade såklart.... Ett tag senare träffade jag älskiii o gick till stinsen för att köpa snacks till filmen vi tänkt kolla på! Det blev Ice Age Dawn Of The Dinosaurs och den var grym, hade dock varit roligare med svenskt tal (brukar inte vara så med filmer men just Ice Age vill jag ha på svenska, med Robert Gustafsson & Co)

En lugn och skön helg iaf!           ----->  Ciao Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0