Lördag

På lördagen så kom jag hem vid 5 tiden ifrån älsklingen. På fredagen var jag, älsklingen och Annelie på bio och såg "prinsessa". Den var helt ok faktiskt. Innan det åt vi på O'Learys och det var nice typ såhär?! Sen senare på lördagen drog jag tillbaka till Frida. Vi skulle kolla på film, och det blev 3 stycken skräckisar, "The uninvited", "Sams lake" & "Scream". Fast innan det hade jag lust o gå och handla, och närmsta affär som var öppen var då statoil. Så jag gick ut all by myself, mitt ute i ingemanslandet upplandsväsby, och tog mig dit och tillbaka. Tog mig nästan exakt 1 timme och 20 minuter. Det var väl inge vidare men cola&godis fick man och filmerna vart helt ok!

Det var väl en lyckad kväll i guess ;)       <-------- MajkY*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0