Visa mig att du är min

Ibland får jag känslan av att vi inte alls är ihop för ilbland känns det fan så... :( Och det känns inge bra alls.... Det är så himla jobbigt o sitta på dem här lektionerna o bara tänka o tänka på varför det är såhär... Nej nu mår jag fan uselt seriöst..... Du är mitt allt.... men det är verkligen jobbigt så in i helvete att känna såhär.... Nu ahr jag kännt såhär ett bra tag, men som jag sa du behöver inte "sluta" vara kompis med alla dina killvänner.... men tänk på det; Visa att du är min och att ditt hjärta tillhör mig så spelar det ingen roll hur mycket killkompisar du har, bara du sätter fram foten o visar alla dina vänner att du är min.

Jag älskar dig och hoppas att det blir bättre framöver <3<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0