Rolig Fredag...

Ja nu sitter man här och typ gör...... inget? Har ju haft roligare och nu så kommer man fan o tänka på hur de var förr, när det var festa, dricka o allt varje helg.. :/ Saknar det som fan, när man alltid hade nåt o göra!
Sånna här dagar när inte någon kan göra nåt eller vill göra nåt så känns det fan som om man är "the bad guy" utan vänner eller nåt xD hahah låter som värsta utstötta ungen men efter det som har hänt nu ganska nyligen så antar jag att folk har börjat välja sida och jag träffar sällan dem polare jag känt i hela mitt liv, polare som jag alltid hängt med förut.... Det känns lite trist.
Men vafan kan man göra... kan bara sitta här och se glad ut.

Hoppas alla andra får en trevlig kväll, Ciao! 

Kommentarer
Postat av: Bebbi <3

Men förlåt mig för att jag bestämde för att dra ut med Annelie idag... Jag tyckte det skulle va en kul grej liksom. Du behöver inte förstora upp allt genom att skriva det på bloggen. Det är inte synd om dig. Och om du nu saknar att vara med dina polare varje helg osv, så behöver du inte känna att jag ska hindra dig. Jag förstår om du vill vara med dem. Om du vill vara med dem, var det... I will not be in your way, liksom. <3

2009-10-16 @ 19:43:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0