En ÅT Helvete-Fredag

Dagen började med att jag vaknade upp, redan vid 12 ( vilket är mycket ovanligt för mig iaf ).
Sedan på dagen behöver jag inte ta, ändå inte en jävel som bryr sig.
Efter det bar det av till paddys där jag satt med Mattias och JL. Efter ett tag skulle dem gå hem och kolla på film så jag satt kvar där ensam! Det var rätt mysigt ändå, skön stämmning på det stället faktiskt. Efter det promenerade jag till Maxi där jag satt en stund. Efter det kom far min och hämtade mig. han skjutsade hem mig till älskling. Där jag väntade o väntade. Men ingen älskling syntes till. Efter 3 timmar fick jag veta att hon inte ens var påväg hem.
Far min kom och hämta mig ytterliggare en gång till, fast denna gång bar det hemåt.


Usch vilken dag......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0